Magister-integratie

Maandagochtend 8:25 uur. Er staat een rij leerlingen voor de balie van de receptioniste. Ze komen allemaal een te-laat-briefje halen. Ondertussen staat de telefoon roodgloeiend. Een moeder belt om haar zoon ziek te melden. De receptioniste verstaat de naam niet goed; de moeder weet niet in welke klas hij zit en al helemaal niet wie zijn mentor is. Inmiddels staan er nog acht wachtenden in de rij. Help!

MagisterflyerIs deze situatie herkenbaar? Dan biedt onze ToastAR koppeling met Magister uitkomst. Zodra een ouder belt, verschijnen alle gegevens in beeld. De receptioniste ziet in één oogopslag om welke leerlingen het gaat en in welke klas ze zitten. Met één druk op de knop heeft ze de ziekmelding gedaan. Resultaat: gesprekstijd korter, kortere wachttijden, minder kans op fouten en tevreden ouders.

Het Oosterlicht College  is een van de eerste scholen die de Magister-koppeling geïmplementeerd heeft.

Meer informatie over onze ToastAR koppeling met Magister vindt u in onze flyer.

De ervaring van

Communicatie

Communicatie

“Met Skype for Business hebben we de mogelijkheden om te communiceren vergroot, zowel in- als extern. De chat- en vergadermogelijkheden maken het samenwerken makkelijker. Je kunt eenvoudig gegevens delen, waar je ook bent: in een lokaal, je werkkamer, de aula of thuis. Het enige dat je nodig hebt is een internetverbinding. Dat komt ten goede aan de werksfeer én aan de klantvriendelijkheid en de onderwijskwaliteit die we onze leerlingen en ouders willen bieden.”

    Concierge

    Concierge

    “Uit onderzoek naar onze telefonische bereikbaarheid bleek dat de snelheid waarmee we de beller met de juiste persoon in contact konden brengen kon verbeteren. Bereikbaarheid is een belangrijk punt voor ons als organisatie. Met Skype for Business kunnen we sneller doorverbinden, mede door de aanwezigheidsregistratie die gekoppeld is aan Outlook.”

      Receptie

      Receptie

      “De koppeling met Magister maakt dat we direct alle gegevens van de beller op het scherm krijgen zodra er iemand belt. Je ziet dus gelijk in welke klas de leerling zit en wie de klassenmentor is. Zo kunnen we ouders en leerlingen beter en sneller helpen; efficiënter en klantvriendelijker dus.”

        Docent

        Docent

        "Vantevoren heb ik me best afgevraagd waar zo'n nieuw systeem nu eigenlijk voor nodig was. maar al snel werd duidelijk dat Skype for Business zoveel meer is dan gewoon bellen. Ik kan altijd en overal contact houden met leerlingen en ouders, ook 's avonds thuis, als dat handig uitkomt. Even vragen waarom iemand niet op school was of een oudergesprek voeren."

          Afdelingsleider

          Afdelingsleider

          "Met Skype for Business is de onderlinge communicatie sterk verbeterd. We kunnen chatten, bellen, video-vergaderen, documenten delen. Altijd en overal. Dat maakt het een stuk makkelijker om elkaar te vinden. Zo besparen we tijd die we dan weer kunnen besteden aan de leerling."