Projectmanagement en implementatie

Bij de implementatie van een nieuwe technologische oplossing wilt u niets liever dan dat de overgang van de oude naar de nieuwe situatie zo vlekkeloos mogelijk verloopt. Onze projectleiders en technische engineers hebben jarenlange ervaring met projectmanagement in dergelijke trajecten en nemen u graag zoveel mogelijk werk uit handen.

De gebruikers zijn bij dergelijke implementaties van essentieel belang. Zij zijn voor ons de graadmeter voor een succesvolle implementatie. Dat betekent dat wij niet alleen de benodigde gebruikerstrainingen organiseren, maar ook op de dag van de live-gang van bijvoorbeeld een Skype for Business-migratie aanwezig zijn om de betrokken telefoniste, conciërge of administratief medewerker op de werkplek te begeleiden. Ook de migratie van ouderwetse telefoonlijnen naar SIP nemen wij u volledig uit handen.

De ervaring van

Communicatie

Communicatie

“Met Skype for Business hebben we de mogelijkheden om te communiceren vergroot, zowel in- als extern. De chat- en vergadermogelijkheden maken het samenwerken makkelijker. Je kunt eenvoudig gegevens delen, waar je ook bent: in een lokaal, je werkkamer, de aula of thuis. Het enige dat je nodig hebt is een internetverbinding. Dat komt ten goede aan de werksfeer én aan de klantvriendelijkheid en de onderwijskwaliteit die we onze leerlingen en ouders willen bieden.”

    Concierge

    Concierge

    “Uit onderzoek naar onze telefonische bereikbaarheid bleek dat de snelheid waarmee we de beller met de juiste persoon in contact konden brengen kon verbeteren. Bereikbaarheid is een belangrijk punt voor ons als organisatie. Met Skype for Business kunnen we sneller doorverbinden, mede door de aanwezigheidsregistratie die gekoppeld is aan Outlook.”

      Receptie

      Receptie

      “De koppeling met Magister maakt dat we direct alle gegevens van de beller op het scherm krijgen zodra er iemand belt. Je ziet dus gelijk in welke klas de leerling zit en wie de klassenmentor is. Zo kunnen we ouders en leerlingen beter en sneller helpen; efficiënter en klantvriendelijker dus.”

        Docent

        Docent

        "Vantevoren heb ik me best afgevraagd waar zo'n nieuw systeem nu eigenlijk voor nodig was. maar al snel werd duidelijk dat Skype for Business zoveel meer is dan gewoon bellen. Ik kan altijd en overal contact houden met leerlingen en ouders, ook 's avonds thuis, als dat handig uitkomt. Even vragen waarom iemand niet op school was of een oudergesprek voeren."

          Afdelingsleider

          Afdelingsleider

          "Met Skype for Business is de onderlinge communicatie sterk verbeterd. We kunnen chatten, bellen, video-vergaderen, documenten delen. Altijd en overal. Dat maakt het een stuk makkelijker om elkaar te vinden. Zo besparen we tijd die we dan weer kunnen besteden aan de leerling."